viernes, 22 de noviembre de 2013

2. A LECTURA NAS AULAS


 É moi importante incorporar o conto na Educación Primaria. Os contos desenrolan a percepción visual, habilidades e destrezas da competencia lingüística, podendo incluso, dramatizalos, o que permitirá desenrolar nos alumnos capacidades perceptivas, orais  e auditivas, de atención, concentración, memoria, vocabulario, pensamento...
Este tipo de actividades  deberían comezar dende a Educación Infantil, xa que os contos constitúen unha excelente motivación para a lectura. O conto favorece un desenvolvemento psicomotor, socio-afectivo e cognitivo, xa que a través deles, establécense unha relación cos estímulos literarios, plásticos, creativos, imaxinativos... poñendo en práctica unha ensinanza activa e participativa que permite o perfecto desenvolvemento da educación integral.

Moitas veces nos cuestionamos cómo conseguir un completo hábito lector no alumno. Deberemos lembrar que un bo hábito só comeza a desenrolarse cando na casa se soubo espertar un interese pola lectura. Deberemos respectar os seus gustos con atención, propoñer sen impoñer, ler demasiado en voz alta e escoitar con moita curiosidade.

Un aspecto importantísimo e saber motivalos dende moi curta idade. Aprender a ler é unha tarefa complicada e difícil e senón se produce unha boa motivación colateral, o neno só aprenderá a ler o que lle manden no colexio, sen máis, e xa non lle quedarán ganas de seguir esforzándose na casa, sobre todo cando, mirar a televisión, por exemplo, non require apenas esforzo e tamén é divertido. Na casa, polo tanto temos unha tarefa sumamente significativa e entretida entre mans.


Yolanda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario